lördag 25 december 2010

Dag 14 - Dagens drapering

Just i detta ögonblick sitter jag i ett par långkalsonger och en alldeles för stor t-shirt som har färgfläckar och ett tryck med Norra Skogsägarnas logotyp strax ovanför hjärtat. En sådan outfit kan endast förevigas på bild som ett anti-statement, men idag, fryntlig av julglädje, är jag inte särskilt anti. Därför får ni hålla till godo med gårdagens klädsel:


(Och slipsen får mig att se ut som en lillgammal åttaåring på väg till skolfoto, men what the heck, det bjuder jag på.)
(Och det råder en "don't quit your day-job" över min putsning av speglarna, men what the heck, det bjuder jag på.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

(Och Cash ger läsaren fingret där i bakgrunden.)

Albin Strömberg sa...

Birdflippandet får stå för honom!

Anonym sa...

Jag har aldrig riktigt begripit mig på det uttrycket. Är det fingret som är fågeln och gesten som är själva flippandet? Hmm.

Albin Strömberg sa...

Jag vet inte heller. Om fågeln flippas så borde den bli uppochnedvänd och då motsvarar fingret fågelns ben?

Har du sett serien Flight of the Conchords, Anonym? Där finns ett helt avsnitt tillägnat birdflippande.

Anonym sa...

Nej jag har bara sett några youtubeklipp med dem. Jag får lägga till det på min ständigt växande lista av serier-jag-borde-se.