söndag 12 december 2010

Dag 1 - Introduktion

Okej, då börjar jag med den där listan. Det här med att introducera mig själv inför eder, kära läsare, känns lite som att ställa sig upp på ett AA-möte av någon anledning. Hursomhelst:

Jag heter Albin (ett namn som bara tycks delas med pensionärer och nyfödda) och är en kille på 23 jordsnurr; ett sommarbarn som är 188 cm lång och 95 pannor tung. Brunt hår med stänk av guld kompletteras med gröna ögon för att pryda ett till utseendet godmodigt ansikte.

Jag är i grunden en mycket, mycket enkel person som har ett mycket, mycket enkelt handikapp i form av nedsatt hörsel. Tyvärr så ger detta en "1 + 1 = 3" effekt och gör det enkla svårt.

Och, tja, om ni har följt bloggen ett tag så vet ni att jag tycker om Twin Peaks! (som är så bra att det måste förtydligas med ett utropstecken), Rolling Stones, leverbiff, flanellskjortor, ballerinakex och doften av ny hemelektronik. Om ni läst blott en bråkdel av alla inlägg så vet ni också att jag klagar och gnäller enormt mycket.

Inga kommentarer: