onsdag 27 april 2011

"En liten kille har blivit stor!"

När jag och JT delade lägenhet i Lycksele bodde en man vid namn Hammoud i samma trappuppgång. Hammoud hade två söner och en fru. En dag var dörren till deras lägenhet prydd med ballonger och en bild av en av grabbarna satt fasttejpad mitt på dörren. Under bilden, som visade en sprudlande glad pojke, stod det "En liten kille har blivit stor!".

Som av en händelse gjorde det förra inlägget att antalet inlägg i den här bloggen tangerade antalet inlägg i min gamla blogg och det innebär att det här inlägget gör att den nya bloggen går förbi den gamla (har ordet inlägg någonsin använts lika flitigt i en och samma mening?).

Således: "En liten kille har blivit stor!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du är intresserad av ekonomi,är bloggen
http://www.40procent20ar.blogspot.com/
bland dom bästa.

Albin Strömberg sa...

Tack! Jag trodde att jag hade lagt min ekonomiska karriär bakom mig, men jag kan ibland komma på mig själv med att läsa TT:s ekonomiska notiser, så därför kommer ditt bloggtips säkert att komma till användning.

Intressant om H&Ms P/E-tal!