tisdag 4 januari 2011

En tanke

Som ni vet så gillar jag att starta propagandamaskinen då det gäller flanellskjortor och som ni också vet så tycker jag om flanell eftersom det är som att ikläda sig en kram. Så om man kramar en person i flanell så är det som att få en kram av en kram, vilket borde resultera i "upphöjt i två" (och ja, jag kan inte undgå att märka att det blir "square" att drapera sig i flanell i så fall).

Men om två personer, som båda har flanellskjortor på sig kramas, blir det kram i kubik i så fall?

/Undrande_87 (som är trött, jag skyller på det)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om de kramas länge kanske de avlar fram en skogshuggare?

(Nej då, jag hyser inte agg mot det där gudsförgätna plagget, inte alls!)

Albin Strömberg sa...

Om man sveps in i en gemensam flanelldimma så kan det tänkas bli en skogshuggare, ja (och kanske är det just det de gör, flanellskjortbärarna, de föder inte barn - de avlar). Men det kan också resultera i en Idol-Ola Svensson eftersom han tycker att flanellskjortor ger en "skön skogshuggarlook".