måndag 16 januari 2012

Bild

Okej, så här är det: jag har ju angivit som nyårslöfte att jag ska bli bättre på att visa min uppskattning i sociala medier. Vissa bloggar kräver dock att man ska logga in på sitt Facebook-konto för att kunna kommentera inläggen och det ställer till problem, med profilbilden. Den bild jag har nu är från 2008 och skulle för en utomstående kunna missuppfattas som självförhärligande (det finns en rolig historia bakom bilden, men den vet de ju inte om, de utomstående).

Borde jag därför byta bild innan jag kommenterar?

2 kommentarer:

Katarina Henriksson sa...

Uppenbarligen ansåg du det, eftersom fotot byttes ut ikväll. :)

Albin Strömberg sa...

Men bytte jag bild före eller efter det att inlägget publicerats? Det kanske är den nya bilden som måste bytas ut till en annan bild?

Det tål att tänkas på!