lördag 1 september 2012

Sommarens sista dag

Den sista augusti tar sommaren slut och även om den här sommaren kanske inte varit den bästa så varade den i alla fall tills igår. Också shortssäsongen tog slut igår och eftersom jag tror att det är karaktärsdanande att vara envis så har jag haft en strikt shorts-policy på jobbet: inga byxor allowed under sommaren, oavsett om det regnar och är tre grader varmt.

Men nu är det slut. De bara benens tid är förbi. Och tur är väl kanske det, jag vet inte hur många fler gånger jag klarar av att kallas "Fredrikas Erold Westman"...

Jag är inte mycket för det där med dagens outfits eller så, men på något sätt måste ändå sommarens sista dag förevigas och således kommer därför en bild på vad jag sportade på gymmet igår:


(Oavsiktligt anammade jag ansiktsuttrycket hos den där Jesus-tavlan, kanske som ett oförstående mot att sommaren är slut?)

Inga kommentarer: