onsdag 30 november 2011

Yes, we can

Jag har en vän, vi kan kalla personen för X (och på så sätt inte göra misstaget att skapa en konstlad anonymitet som är lika svårknäckt som att lista ut vem skurken är i en barn-deckare). X är väldigt sparsam med diskmedel, så sparsam att han (ledtråd!) menar att endast en droppe diskmedel räcker till en hel diskning. Jag är dock av den övertygelsen att ju mer det löddrar i diskhon, desto bättre diskresultat blir det (för, kom igen, ingen vill väl ha dåligt diskade glas *rysningar*) och därför är jag också ganska frikostig i min dosering.

Som vi har bråkat om det, X och jag!

Hur ställer ni er i frågan? Låt höra!

3 kommentarer:

Albin Strömberg sa...

Jag håller med dig Albin!

Albin Strömberg sa...

Tack Albin! Din åsikt är den som jag värderar mest.

/Albin

j_stromberg12 sa...

Tycker som så att mer diskmedel = renare disk!!!