söndag 6 november 2011

"Liza Minelli-polisonger"

Som ni säkert vet så har jag en enormt dålig skäggväxt. Den är så dålig att till och med tanter som passerat klimakteriet kan ståta med en tätare och mindre fjunig mustasch än vad jag kan. På samma sätt är det också med mina polisonger - tre veckor efter att jag har klippt mig växer polisongerna ut till ett par snibbar och får mig att se ut som en Liza Minelli look-a-like.

Det verkar som att min maskulina hårväxt aldrig tog fart vid målbrottet och röstens första skälvande, för hur kan man annars förklara att jag, en man i 20-års åldern, förvandlas till en pillertrillande 65-åring en dryg månad efter frisering?

Den gode Liza

1 kommentar:

Anonym sa...

Det måste vara något allvarligt fel på din spegel. Är du säker på att du tittar på rätt sida av den?