lördag 22 oktober 2011

Respons #8

Eftersom du aldrig sa att det var en liten frågelåda så passar jag på att fråga nu när du ändå håller på att ge respons.
1. Tre tillfällen då du varit riktigt stolt?
2. Mila Kunis eller Jessica Alba
3. Vem skulle du helst se ut som: Justin Timberlake eller Will Smith?


1. Jag vet inte! Jag kan ärligt talat inte minnas någon gång som jag har varit riktigt stolt. Det ligger liksom inte för mig, det där med stolthet.

2. Om jag skulle tvingas välja mellan Mila Kunis och Jessica Alba så skulle jag ta Jessica Biel. Man måste ju tänka utanför lådan ibland.

3. Babben Larsson sa en gång i ett tv-program att Will Smith var "snällsnygg" och om det är något man vill vara så är det just det, men Justin Timberlake har å andra sidan ett utseende som lyckats snärja Jessica Biel. Tough call, det där.

...sen var väl inte grundtanken att det skulle vara en frågelåda, men - för tusan! - om ni har några frågelådefrågor så let 'em rip! Jag svarar på allt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du befann dig på en öde ö, vad skulle du göra där och varför?
Vad är dina tankar om de globala miljöproblemen?
Hur långt är ett snöre?
Är det alltid bättre att ta det säkra före det osäkra?

Anonym sa...

Svarar du verkligen på allt?