tisdag 29 mars 2011

Pissed Pissedofferson

Det verkar vara legio bland bloggare att någon gång skriva något kryptisk om hur "de inte kan förstå sig på en viss person". Ingen utom den som skriver förstår vad som menas och det blir lite hysch-hysch. Offentligt hemlighetsmakeri, typ.

Jag trodde inte att jag skulle skriva ett sånt inlägg, men: jag kan inte förstå mig på en viss person. En sådan oerhörd idioti som gör att alla utom personen själv drabbas. Den där tanklösheten gör mig så arg att jag inte vet om jag ska implodera eller explodera. Eller så gör jag både och, som en atombomb.

Så om ni ser ett svampmoln komma gående så vet ni vad som hänt.

4 kommentarer:

TN sa...

Då är det bara att hoppas att man inte är denne person.

Anonym sa...

Tänkte trycka "gilla" på kommentaren. Facebookar alldeles för mycket.

TN sa...

Haha, ok. Vad händer annars då, när ska du börja träna med oss igen?

Albin Strömberg sa...

Du kan vara lugn, Tobias, don't you worry your pretty little head about it.

Åh, om det fanns en "gilla"-knapp i det verkliga livet, så mycket tid man skulle spara!

Vänta nu, Tobias! Frågar du mig eller Anonym? Är det ett odiskret flörtande som tar plats mitt framför ögonen på mig? (Och om det var mig du frågade så ska jag till stan nästa vecka. Om armbågen känns bra hänger jag med på träning då. Jag hör av mig!)