söndag 29 juli 2012

Tio saker

(Okej, ännu ett av dessa kedjebrevsliknande inlägg som till synes varenda bloggare lägger upp, MEN i brist på annat får ni helt enkelt lov att nöja er med det).

Således, tio saker ni kanske inte visste om mig:
  • Jag är fruktansvärt dålig på att bedöma människors ålder. Om jag gissar kommer jag aldrig närmare än +/-5 år.
  • Jag klarar inte av att vara kladdig om händerna. Det ger mig kraftiga obehagskänslor.
  • Jag älskar lukten av liniment. Det doftar trygghet och barndom.
  • Jag uppskattar den tvivelaktiga njutningen i att ha träningsvärk. Det gör ont på ett skönt sätt.
  • Jag vågar inte göra ett IQ-test av rädsla att det ska visa att jag är en idiot.
  • Jag är fruktansvärt dålig på att simma. 
  • Jag har aldrig snusat eller rökt en cigarett (men tuggade på en fimp en gång).
  • Jag har ett fruktansvärt hetsigt temperament då jag är ensam och irriterar mig över något. Tvärilsk 2000.
  • Jag får ont i själen av lukten av korvsoppa.
  • Jag när en önskan om att någon gång lära mig brodera bonader.

Inga kommentarer: