onsdag 29 september 2010

Romersk dusch

För några veckor sen beställde jag och Tobias "snyggpulver" på Internet. Lite protein och annat. Sånt som kan vara bra att ha. Ett av pulvren (Existensialism: pratar jag om mig själv? Är jag ett pulver?) skulle smaka vattenmelon. Det var i alla fall vad som stod på etiketten. Men det smakar det inte. Det smakar mer som ...spya. Spya blandat med wienergummin. Som om jag skulle ha deltagit i en orgie på romartiden och sedan fått en romersk dusch av någon som ätit vattenmelon (wienergummin lär väl knappast ha funnits då, va?). En romersk dusch, som i att någon spyr på dig/i din mun i ett "arousing" syfte (icke att förväxla med en "golden shower" som är något helt annat!).

Och hur kan jag veta denna "avart av sexualitet" (som Carl Bildt skulle ha sagt)? Jo, det ska jag be att få tala om: genom programmet "Outsiders" på kanal5. Ibland brukar programmet ägna sig åt personer med udda fetischer ("moose knuckle"!) och i ett avsnitt var det alltså om romerska duschar.

2 kommentarer:

Tobias Nilsson sa...

Så illa är det inte, det smakar ju bra nu. Både jag och David har kommit fram till att det är riktigt bra. :P

Albin Strömberg sa...

Jag antar att jag inte har en likadan järnmage som GASP-twins då :P