söndag 10 juni 2012

Say hello to my little friend!

Just ja, jag har ju glömt bort att berätta att jag inte längre bor ensam i min lägenhet, att jag fått en inneboende inne i mitt badrum. Innan ni börjar spekulera i vad för slags människa jag är som hyr ut mitt badrum i andra hand kan jag meddela att jag till sist gjorde slag i saken och köpte en tvättmaskin.

Så, say hello to my little friend:


Sen är det ju så att man inte kan referera till Scarface utan att på något vis inkludera stora mängder vitt pulver. I Tony Montanas fall var det "näskaffe" och för mig blir det tvättmedel, eftersom jag fick den här lilla förpackningen av farsan:


Jag är inte vidare bevandrad i vuxenvärlden, så kanske är det världens mest naturliga sak att ha 16 kg tvättmedel stående inne i badrummet, "bara sådär". Vad vet jag?

Vad jag vet är dock att jag blev överdrivet glad över den här tvättmaskinen, så glad att jag börjar misstänka att något är fel. Kanske är fastighetsskötare undantagna, men i den normalaste av världar blir man nog inte euforisk av att höra en perfekt 1200 varvs centrifugering...

Inga kommentarer: