torsdag 29 december 2011

Fritidssysslor

Okej, nu kallar jag samman den här bloggens samlade hjärntrust. Jag behöver er hjälp att hitta en hobby. Som det är nu så kretsar det mesta av min fritid kring träning och hemelektronik. Träningen kan man inte säga så mycket om, det är ju nyttigt och en sund själ i en sund kropp osv, men det här med att köpa två nya tv-apparater inom loppet av mindre än ett år känns mer som ett rop på hjälp än ett fritidsintresse (till mitt försvar: ny hemelektronik har ju en närmast berusande doft!)

Så, any suggestions? Kraven från min sida är att det ska vara en hobby som man kan göra inomhus och som inte stör grannarna.

4 kommentarer:

emma sa...

Pingis?

Albin Strömberg sa...

Det var ett bra förslag! ...men jag undrar var jag ska ställa pingisbordet och vem jag ska spela med?

Emma sa...

I rosrummet såklart! Ställ pingisbordet mot väggen så kan du spela solo.

Albin Strömberg sa...

Men rosrummet är för litet för ett pingisbord!